marți, 21 mai 2013

Edinburgh Castle

Bookmark and Share

4 comentarii:

  1. Mai Feather, cu ce aparat+ obiectiv/e faci pozele astea asa frumoase? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru cuvintele dragute!
    Eu cred ca meritul pentru pozele reusite apartin in mai mica masura aparatului sau fotografului, locurile frumoase sunt de vina :)
    Am folosit un Nikon D90, cu obictivul lui de kit, 18-105 mm.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eee hai nu fi modest, si fotograful e de vina :D Eu am un D5100 si am primit cadoul la el un obiectiv de 55-200 mm care nu prea e potrivit pt vacante... In schimb al tau e, si de aia intrebam ca as vrea sa-l schimb. Tu esti multumit de el? Te limiteaza in vreun fel?

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricand e loc de mai bine, tanjesc cateodata dupa un zoom mai mare, dar totusi eu sunt multumit, e suficient de versatil atunci cand ai nevoie atat de unghiuri largi, cat si de prim-planuri. E mai complicat in vacante sa stai sa tot schimbi obiectivele.
    Am luat si eu ulterior obiectivul 55-200, dar l-am folosit de destul de putine ori, doar atunci cand m-am dus undeva unde stiam sigur ca am nevoie mai mare de cadre apropiate.

    RăspundețiȘtergere